Over ons
Wij bieden administratieve ondersteuning aan voor ondernemers.
Afhankelijk van de omvang van uw bedrijf, kiest u zelf welke ondersteuning het best bij u past.
Onze interne en externe samenwerking kenmerkt zich door: onderlinge betrokkenheid, openheid, een goede sfeer en vertrouwen in elkaar.
Wij nemen sinds 2012 u administratief zorg uit handen!
Administrateurs
Werkervaring, persoonlijk contact en ondernemersmentaliteit Tarlan Nadirov: ‘Na mijn opleiding en stageperiode heb ik vier jaar gewerkt bij een erkend accountantskantoor als assistent accountant. Ik heb veel werkervaring opgedaan en beschik over een hbo werk- en denkniveau’ Door het veelvuldige persoonlijk contact met cliënten en door mijn flexibele werkhouding, begrijp ik snel waar de behoefte van de klant ligt. Ik heb een ondernemersmentaliteit: ik ben vernieuwend, ga enthousiast nieuwe uitdagingen aan en ben kritisch op mijn werk. In 2012 nam ik het initiatief tot het opzetten van ons administratiekantoor ASW Utrecht.
Tijdens mijn studie heb ik een eigen onderneming gehad, waarbij ik als directeur functioneerde in een BV. Ik beschik over een flinke portie ondernemersgeest. Na afronding van mijn HBO opleiding Bedrijfseconomie, ben ik samen met de heer Nadirov een administratiekantoor begonnen. Ik ben gespecialiseerd op het gebied van fiscaal- en bedrijfsadvies alsmede salarisadministratie. ‘Onze belangrijkste doelstelling als kantoor is … het ‘ontzorgen’ van de ondernemer. Hij of zij moet erop kunnen vertrouwen dat alles wat bij ons wordt neergelegd tijdig, op het juiste niveau en tegen een eerlijke prijs wordt verzorgd’.